сряда, 31 октомври 2007 г.

О4аквай нео4акваното,може да останеш изненадан




Слу4и се наскоро...купиха ми една 4есно казано прекрасна ваза за новата ми стая...Една ве4ер оба4е за съжаление се с4упи и отговорник за това бях аз.Но най-интересното е в какъв момент стана вси4ко-то4но в този когато обмислях какво ще правя след няколко месеца и майка ми ми каза''Много неща ще се променят до тогава''.Тогава по целия под се пръснаха красивите пар4енца,сякаш това бяха си4ки ми ме4ти ,които за един миг се с4упиха.Това наистина ме накара да се замисля нищо не се знае на тоя свят днес ти говорят едно,на сутринта ставаш и това което си мислил всъщност е съвсем разли4но...Един ден имаш едно правиш планове за него за един миг оба4е него ве4е го няма.Или пък си мислиш,4е от тук нататък не те о4аква нищо хубаво,а след време слънцето озарява то4но твоята съдба...Толкова много тайни и нео4аквани обрати понякога против теб,понякога в тоя полза..Глупаво е да правиш планове за цял живот ,когато не си господар гори на утрешния ден...

2 коментара:

BeeTLe каза...

Хубав мотив с вазата и мечтите (: Хареса ми!

Yang каза...

Винаги идва момет, в който си в безизодица. Разпилените мечти - класика в жанра. ;) Важното е да не губиш вяра =)